سرویس کاران

  • ۰
  • ۰


یکی از ایرادات عمده ای که ماشین لباسشویی ها به وجو می آید، بروز لرزش و صدای آزار دهنده از دستگاه است. دلایل زیادی برای بروز  این مشکل وجو دارد که در این مقاله سرویسکاران، به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد که معمولا دلایل اصلی بروز لرزش در ماشین لباسشویی هستند.

اگر موارد زیر را در ماشین لباسشویی خود بررسی کردید و نتیجه مطلوب حاصل نشد، احتمالا برخی قطعه های آن به مشکل خورده است که در آن صورت حتما نیاز به تعمیر کار ماشین لباسشویی خواهید داشت تا سریعا مشکل آن برطرف شود و از بروز ایرادات دیگر در آن جلو گیری شود.

خب مرحله به مرحله نکات زیر را در ماشین لباسشویی خود بررسی کنید

تراز نبودن ماشین لباسشویی

اولین نکته که شاید خودتان هم بدانید، بررسی تراز بودن ماشین لباسشویی است. این نکته ملموس ترین دلیل بروز لرزش در ماشین لباسشویی است که حتی اگر در حد 2 3 درجه هم باشد، موجب به لرزه افتادن ماشین شما در حین کار می شود.

با چوب های نازک و یا مقوا هم می توانید ماشین لباسشویی خود را در مکان خود تراز کنید.

نا همگون بودن لباس ها در ماشین لباسشویی

یکی دیگر از دلایل بروز لرزش در ماشین لباسشویی که کمتر به آن توجه می شود، بالانس بودن آن است؛ این بدان معنی است که سعی کنید لباس های هماهنگ با هم به داخل آن بریزید و از ریختن چند نوع لباس ناهمگون مثل پتو و تی شرت با هم خودداری کنید چون پتو در زمان خیس شدن وزن زیادی را به یک طرف ماشین لباسشویی میاندازد و باعث می شود ماشین از بالانس در بیاید.

در ضمن گوله کردن لباس ها هم برای انداختن داخل ماشین لباس شویی، اشتباه است و خود میتواند به تنهایی باعث فشار آمدن به دستگاه شود و بالانس را از بین ببرد.

پیچ ترانسفر دلیل لرزش ماشین لباسشویی های نو

اگر ماشین لباسشویی خود را به تازگی خریداری کردید و لرزش در آن ووجود دارد، نگران نباشید پیچی در مخزن ماشین لباسشویی ها وجود دارد که همان طور که از اسم آن مشخص است، پیچ جا به جایی نام دارد و صرفا برای متصل کردن مخزن به بدنه در حین اسباب کشی است. وقتی جای ماشین لباسشویی مشخص شد، می بایست آن را باز کرد و سپس استفاده کرد.

بعضی افراد که این پیچ را نمی شناسند آن را باز نمیکنند و ممکن است دلیل بروز لرزش در ماشین لباس شویی آن ها همین پیچ باشد.

استفاده از ظرفیت مناسب ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی ها ظرفیتی مشخص برای استفاده دارند و نکته که در زمان استفاده از آن ها باید در نظر گرفته شود، ریختن لباس متناسب با ظرفیت ماشین است.

سبک بودن یا سنگین بودن مخزن، هر دو میتواند موجب بروز لرزش در ماشین لباسشویی شود. از این رو سعی کنید نه کمتر در آن لباس بریزید و نه بیشتر .

بروز خرابی در کمک فنر های ماشین لباسشویی

یکی دیگر از دلایل بروز لرزش و سر و صدا در ماشین لباسشویی، خراب بودن کمک فنر های آن است که اگر تمامی موارد بالا را به دقت بررسی کردید و مشکلی وجود نداشت، بهتر است با یک سرویس کار تماس بگیرید تا جهت بررسی وضعیت کمک فنر های ماشین لباسشویی و چند مورد از قطعه های دیگر آن به شما کمک کند.

تعمیر ماشین لباسشویی

این موارد مهم ترین دلایل بروز لرزش در ماشین ها بودند، امیدواریم با مطالعه این مطلب مشکل خود را برطرف کنید. با این حال جهت تعمیر ماشین لباس شویی می توانید با سرویسکاران ارتباط بگیرید تا در سریع ترین زمان تعمیر کار مربوطه را به محل شما ارسال کنیم. مادر مقاله علل خرابی ماشین لباسشویی همه دلایل را به صورت جامع بیان کرده ایم و خواندن آن مقاله را به شدت پیشنهاد می کنم.

  • ۹۷/۰۷/۲۴
  • servis karan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی