سرویس کاران

  • ۰
  • ۰

تعمیر ماشین لباسشویی

اول با یه سوال شروع می کنم، به نظرتون مهم ترین وسیله ای که خیلی هم تو خونتون ازش استفاده می کنین چیه؟ همه ی لوازمی که شما در منزلتون ازش استفاده می کنید مهم هستند اما به نظر من یکی از ضروری ترین لوازم منزل ماشین لباسشویی هست، مهمه چون که ارتباط مستقیمی با نظافت ما داره به نظرتون اگر نداشته باشیم یا اگرخراب بشه چی میشه؟ مجبور میشیم کلی لباس رو هر روز با دستامون بشوریم و کلی آب باید هدر بدیم تا لباس بشوریم. ممکنه ماشین لباسشویی شما حین کار کردن دچار مشکل بشه. اصلا نگران نباشید خیلی وقتا مراجعه یک متخصص تعمیر اون مشکلش رو حل میکنه. یکی از مشکلاتی که خیلی رایج هست و پیش میاد در مرحله آبگیریه. که در این مقاله میخوام بیشتر درباره ی تعمیر ماشین لباسشویی در صورت آب گیری نکردن توضیح بدم. ممکن بعضی اوقات حتی هنگام آب گیری از ماشین لباسشویی شما آب بیاد که این هم خودش یه ایراده که باید درست شه.

مشکلاتی که مربوط به آب ماشین لباسشویی میشه

مشکلاتی که معمولا مربوط به آب ماشین لباسشویی میشه 3  مورد مهمه که بهتون میگم.

1.      ممکن آب گیری درستی انجام نده.

2.      و یا ماشین لباسشویی آبگیری بیش از حد داره و از زیر ماشین آب میاد بیرون.

3.      آب ماشین لباسشویی گرم نمیشه

معمولا هر چیزی که خیلی خوب تمیز میشه با آب گرم که تمیز شده، معمولا برای ماشین لباسشویی از آب گرم استفاده میشه البته ماشین روی درجه خنک هم تنظیم میشه که برای لباس هایی از جنس و بافت خاص استفاده میشه . اما این رو شما میدونید که قدرت لکه زدایی و پاک کنندگی آب گرم خیلی بیشتر است. متخصصین ما عامل گرم نشدن آب ماشین را موارد ذیل می دانند.

عوامل گرم نشدن آب ماشین لباسشویی

·         ممکنه دلیلش خیلی ساده باشه مثلا درجه آب درست تنظیم نشده باشه، و درجه حرارت ترموستات تنظیم نباشه.

·         اگر درجه حرارت ترموستات درست تنظیم بود مرحله بعد باید به سراغ خود ترموستات رفت اگر خراب باشه دیگه نمی تونه دما رو تنظیم کنه و باید عوض بشه.

·         این نکته را حتما باید بدونید که هنگام نصب المنت برای اینکه آب روی آن نریزد باید سطح آن را چسب های آب بندی زد، و باید المنت گرم کننده خراب باشه که باید تعویض بشه.

·         اگر هم المنت و هم ترموستات سالم بود به احتمال زیاد سیم رابط بین المنت و تایمر خراب باشه که باید تعویض بشه.

·         در مرحله آخر ممکنه پلاتین تایمر خراب بشه که توسط متخصصین تعویض میشه.

این مواردی که گفته شد تنها دلایلی برای گرم نشدن آب ماشین لباسشویی بود .البته بهترین کار برای جلوگیری از خرابی ماشین لباسشویی  سرویس سالیانه ماشین لباسشویی می باشد
  • ۹۷/۰۷/۲۴
  • servis karan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی