سرویس کاران

  • ۰
  • ۰

در ابتدای این بحث به تعریف درستی از اپلیکیشن می پردازیم و در ادامه ی مطلب می خواهیم در ارتباط با نمونه هایی از اپلیکیشن های کاربردی و مزایای استفاده از آن صحبت کنیم. امروزه در عصری زندگی می کنیم که هر لحظه شاهد پیشرفت شگرف فناوری اطلاعات هستیم و این همه تکنولوژی برای راحتی انسان ها است و با به وجود آمدن این همه تکنولوژی خیلی از کارهای شما عزیزان به دوش این فناوری ها افتاده است. باید توجه داشته باشید که اگر می خواهید زندگی راحت تر، کم هزینه تری داشته باشید، ویا اینکه از زمان ارزشمند خود در موقعیت های کاری  دیگر استفاده کنید و یا اگر خانم خانه دار هستید وقت بیشتری برای خودتان و یا فرزندانتان داشته باشید باید پا به پای این تکنولوژی حرکت کنید. یکی از این تکنولوژی ها استفاده از اپلیکیشن های خدماتی و یا دیگر اپلیکیشن ها برای کارهای منزل و یا بیرون از منزل می باشد.

اپلیکیشن چیست؟

باید بدونید که تمامی برنامه های کاربردی که روی گوشی شما نصب می شود و شما در طول روز از آنها استفاده می کنید اپلیکیشن محسوب می شود اما نرم افزارهایی مانند نرم افزار سیستم عامل و زبان های برنامه نویسی اپلیکیشن نیستند. در موبایل های شما و تبلت های smart  نرم افزارهای مختلفی وجود دارد که بیشتر با کلمه ی اپلیکیشن ها و یا همان App می شناسید.

نمونه ای از اپلیکیشن ها

به طور مثال برای ویرایش عکس ها باید از نرم افزار یا اپلیکیشن فتوشاپ استفاده کنید. یکی از اپلیکیشن بسیار کاربردی، اپلیکیشن های اسنپ و تپسی هستند و به طور حتم شما از این اپلیکیشن ها استفاده کردید و متوجه مزایای این اپلیکیشن ها شدید.

اما ما این نکته را باید ذکر کنیم اپلیکیشن های بسیار مختلفی وجود دارند که برای سیستم عامل های متفاوتی ارائه شدند اما توسعه دهندگان سعی بر این دارند که اپلیکیشن را برای تمامی سیستم عامل ها و دیگر دستگاه های دیجیتالی کاربردی باشد. امروزه اپلیکیشن هایی با تنوع بسیار زیادی طراحی شده که فقط محدود به تاکسی اینترنتی و... نیستند. به طور مثال اپلیکیشن هایی برای کنترل رفت و آمدهای منزل و یا محل کار خود، اپلیکیشن هایی که برای تنظیم دمای محیط و میزان نور طراحی شده است.

اپلیکیشن خدمات منزل چیست؟

یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن هایی که شما در طول روز می توانید از آن استفاده کنید اپلیکیشن خدمات منزل می باشد. شما می توانید با استفاده از این اپلیکیشن نیاز های خدماتی خود  مانند تعمیر یخچال، تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر پکیج و ...را به ساده ترین شکل ممکن برطرف کنید.

5مورد مهم از مزایای استفاده از اپلیکیشن های خدمات در منزل

1.      صرفه جویی در زمان

همانطور که می دانید اگر یخچال فریزرو یا دیگر لوازم خانگی شما اشکالی پیدا کند زمانی که تصمیم به تعمیر آن می گیرید، باید مراحل زیادی را طی کنید که حتما زمان زیادی را هم باید صرف کنید اما اگر شما همراه با فناوری روز پیش بروید و اپلیکیشن خدماتی منزل را نصب کنید به راحتی این کار را انجام دهید.

2.      پرداخت هزینه کمتر

زمانی که شما برای انجام بسیاری از کارهای خود به صورت آنلاین از اپلیکیشن ها استفاده کنید، به طور مثال زمانی که شما برای رفتن به جایی از اپلیکیشن اسنپ و یا تپسی استفاده می کنید هزینه ی بسیار کم تری را پرداخت می کنید.مطمئن باشید که در تعمیرلوازم منزل خود و یا دیگر نیاز های خدماتی که در منزل شما وجود دارد با استفاده از اپلیکیشن به طور حتم با پرداخت هزینه کمتری این کار صورت می گیرد.

3.      امنیت بیشتر

زمانی که شما برای کار مورد نظر خود در اپلیکیشن درخواست خود را ثبت کرده اشخاصی که برای انجام کار شما فرستاده می شوند کاملا تایید شده و قابل اطمینان از سمت شرکت هستند و تمامی مشخصات فرد مورد نظر در اختیار شما قرار می گیرد.

4.      از بین رفتن تمامی محدودیت های زمانی و مکانی

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از این اپلیکیشن ها حذف محدودیت های زمانی و مکانی می باشد شما درهر ساعتی از شبانه روز و در هر مکانی که حضور دارید می توانید درخواست خود را ثبت کرده و در زمانی کوتاه متخصصان در مکان تعیین شده حضور می یابند.

5.      سهولت کاربر

همانطور که می دانید برای استفاده از خدمات آنلاین از طریق وب سایت باز هم محدودیت هایی وجود دارد مثل عدم دسترسی مدام به اینترنت پر سرعت و مرورگر مناسب، اما این مشکل با داشتن اپلیکیشن در تلفن همراه خود حل می شود.

در پایان می خواهیم به عرض شما عزیزان برسانیم که هدف از در اختیار گذاشتن این اطلاعات درک بهتری از اپلیکیشن و معرفی یکسری از اپلیکیشن های مهم و 5 مورد از مهم ترین مزایای استفاده از اپلیکیشن های خدماتی بوده است و امیدواریم که با مطالعه ی این مطلب زندگی خود را همگام با فناوری پیش برده و از دغدغه ی روزمره ی خود خلاص شده و زندگی راحت تری را داشته باشید
منبع: اپلیکیشن برای خدمات منزل
  • ۹۷/۰۶/۲۴
  • servis karan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی